tirsdag den 20. april 2010

Fantastiske Blog-land

Jamen altså, hvor bliver jeg bare mere og mere grebet af denne "verden" - jeg er vild med den måde man deler sine små kreative ideer, ingen tvivl om at dette gi' og ta' univers er lige noget for mig.... jeg tænker dog på hvad jeg skal finde på at bidrage med, for når jeg suser rundt på alle jeres fantastiske blogs så syntes jeg jo nærmest ikke der kan være mere at "opfinde" - håber dog på at jeg i stedet kan bidrage med lidt gode bolle-opskrifter og andet godt til ganen, det er ikke uvæsentligt når man skal være produktiv OG kreativ :o)

Jeg hører selv med til skaren der virkelig holder af at udfolde sig kreativt, mest i form af tøj til mine børn.
Jeg nyder hver en gang jeg stadig kan putte dem i mors eget design, ved jo godt at på et tidspunkt så stopper det, mon ikke????
Blog-landet har dog åbnet mine øjne for mange andre projekter jeg simpelthen bare må prøve, så mon ikke min interesse liste bliver udvidet en smule.... det tror jeg helt sikkert den gør.

Selv om jeg til tider godt kunne ønske mig at være en smule mere produktiv, så bliver det alligevel til lidt mere end vores børn kan nå at bruge... er derfor også stor fan af Trendsales :o) Her finder du mig

Som sagt så har blog-land allerede i min helt spæde begyndelse givet mig rigtig meget, nu håber jeg at kunne give igen og dele ud af mine egne krea-erfaringer.

2 kommentarer:

  1. Velkommen til blogland:) Fandt din blog via Mette b - har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med her. Det ser spændende ud, det du indtil nu har fremvist:)

    SvarSlet
  2. Blogland er et meget dejligt sted, men man skal passe på ikke at få præstationsnerver. Husk at det er filtreret virkelighed du ser rundt omkring. Også hjemme hos alle de seje er der rod og larm og løse ender....

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en besked, så kan jeg se du har været her...